Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Forumbrädor...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Roppilu" data-source="post: 274730" data-attributes="member: 65224"><p>jag har kört både forum (peterline) och burton (shawn white) och burton brädan va sjukt nice i parken men hade inte riktigt pist å puder i sig. så jag köpte en peterline istället å den funkade kanon till båda till en början men kändes lite lame i parken inte den poppen jag va ute efter så jag köpte en albin bräda och den är sjukt nice till allt tamef** =) så mitt tips är kör på en albin, men om du hellre vill ha en forum så gå på peterline brädan runt 160cm så kommer du nog bli sjukt nöjd!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Roppilu, post: 274730, member: 65224"] jag har kört både forum (peterline) och burton (shawn white) och burton brädan va sjukt nice i parken men hade inte riktigt pist å puder i sig. så jag köpte en peterline istället å den funkade kanon till båda till en början men kändes lite lame i parken inte den poppen jag va ute efter så jag köpte en albin bräda och den är sjukt nice till allt tamef** =) så mitt tips är kör på en albin, men om du hellre vill ha en forum så gå på peterline brädan runt 160cm så kommer du nog bli sjukt nöjd! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Forumbrädor...
Tillbaka
Topp