Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Forumbrädor...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Superpark" data-source="post: 274760" data-attributes="member: 68210"><p>jag kör också på både burton (custom X 164) och forum (peter line 158) totalt olika brädor, men för park skulle jag absolut rekommendera PL brädan, lite lam kanske å andra sidan snällare... och ibland rolig... dock så åker jag personligen sällan på den då jag klarar allt på Cstm X:en som jag gör på PL... men är också lite svag för forumbrädorna!</p><p></p><p></p><p>blabla mkt skit blev det men om du undrar ngt konkret är det bara att fråga!</p><p></p><p>;-)</p><p></p><p>trevlig helg!</p><p></p><p>/fredagsmossig..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Superpark, post: 274760, member: 68210"] jag kör också på både burton (custom X 164) och forum (peter line 158) totalt olika brädor, men för park skulle jag absolut rekommendera PL brädan, lite lam kanske å andra sidan snällare... och ibland rolig... dock så åker jag personligen sällan på den då jag klarar allt på Cstm X:en som jag gör på PL... men är också lite svag för forumbrädorna! blabla mkt skit blev det men om du undrar ngt konkret är det bara att fråga! ;-) trevlig helg! /fredagsmossig.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Forumbrädor...
Tillbaka
Topp