Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Forumet är en katastrof! Snälla, läs detta!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hyllengren" data-source="post: 230058" data-attributes="member: 42083"><p>Detta är ett problem som är svårt att få bukt med då vissa oseriösa trådar är riktigt roliga, andra är en ren kattastrof. Men en sak som jag tycker att freerides medlemmar borde lära sig är att sänka garden, om någon skriver någon åsikt i ett forum så svara då inte/skriv då inte i personens gästbbok, "fan vilken mammafucker du är, du är den största bitchen i bitchhistorien" osv. utan skit i det/ kom med argument som visar att så är inte fallet!!!</p><p></p><p>skapa en trevligare stämning på forumet helt enkelt..</p><p></p><p></p><p>edit: såg nu att detta var 3 år sen!!!!!!!!!!!! känns lite som att då blev jag medlem och då tyckte jag att stämningen på forumet var bra.. sen dessa har det ballat ur rejält</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hyllengren, post: 230058, member: 42083"] Detta är ett problem som är svårt att få bukt med då vissa oseriösa trådar är riktigt roliga, andra är en ren kattastrof. Men en sak som jag tycker att freerides medlemmar borde lära sig är att sänka garden, om någon skriver någon åsikt i ett forum så svara då inte/skriv då inte i personens gästbbok, "fan vilken mammafucker du är, du är den största bitchen i bitchhistorien" osv. utan skit i det/ kom med argument som visar att så är inte fallet!!! skapa en trevligare stämning på forumet helt enkelt.. edit: såg nu att detta var 3 år sen!!!!!!!!!!!! känns lite som att då blev jag medlem och då tyckte jag att stämningen på forumet var bra.. sen dessa har det ballat ur rejält [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Forumet är en katastrof! Snälla, läs detta!
Tillbaka
Topp