Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Forumet är en katastrof! Snälla, läs detta!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sebbe_h" data-source="post: 230100" data-attributes="member: 52654"><p>Har suttit och läst ett bra tag nu. Men efter min kemi studier så har jag ont i ögonen och lyckades inte läs mer än halva tråden. Korrekt spårk i all ära, men (för fan) ett svar behöver inte vara lika långt som handelsbankens policy. Ni fattar. Hur som helst. Det jag försöker säga är att jag vet inte om någon redan tagit upp det jag nu kommer ta upp.</p><p></p><p>Jag märkte att det var en hel del som klagade över att trådarna placeras fel. Jag tror att detta beror på att man skapar trådar genom att endast fylla i rubrik osv i de fält som syns under listan med alla inlägg (Börjar bli trött? så jag lyckades inte formulera mig bättre). Detta leder till en helt slumpvis placering av vissa trådar där folk inte har tänkt efter. </p><p></p><p>Jag tror att man skulle få bort det här problemet om man hade en "skapa tråd" knapp. Här var min tanke att man skulle fylla i aningen mer än bara rubriken. En lista på underrubriker, och kanske någon typ av val där man kunde få information om vad tråden egnetligen går ut på ex "råd vid köp", "notis" etc.</p><p></p><p>På så sätt tror jag man skulle kunna få de trådar som idag heter "skidbrallor" och där frågan är "tror ni att dom här lime gröna brallorna passar till min rosa jacka" och som är postat i övrigt skulle bli lättare att undvika. </p><p></p><p>Med denna metod skulle man säker kunna sortera ut vissa saker man inte ville se ex "mode, råd vid köp"</p><p></p><p>Jaja det var en tanke som kanske inte lyckades framföras så väl kanske. </p><p></p><p>/Sebbe</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sebbe_h, post: 230100, member: 52654"] Har suttit och läst ett bra tag nu. Men efter min kemi studier så har jag ont i ögonen och lyckades inte läs mer än halva tråden. Korrekt spårk i all ära, men (för fan) ett svar behöver inte vara lika långt som handelsbankens policy. Ni fattar. Hur som helst. Det jag försöker säga är att jag vet inte om någon redan tagit upp det jag nu kommer ta upp. Jag märkte att det var en hel del som klagade över att trådarna placeras fel. Jag tror att detta beror på att man skapar trådar genom att endast fylla i rubrik osv i de fält som syns under listan med alla inlägg (Börjar bli trött? så jag lyckades inte formulera mig bättre). Detta leder till en helt slumpvis placering av vissa trådar där folk inte har tänkt efter. Jag tror att man skulle få bort det här problemet om man hade en "skapa tråd" knapp. Här var min tanke att man skulle fylla i aningen mer än bara rubriken. En lista på underrubriker, och kanske någon typ av val där man kunde få information om vad tråden egnetligen går ut på ex "råd vid köp", "notis" etc. På så sätt tror jag man skulle kunna få de trådar som idag heter "skidbrallor" och där frågan är "tror ni att dom här lime gröna brallorna passar till min rosa jacka" och som är postat i övrigt skulle bli lättare att undvika. Med denna metod skulle man säker kunna sortera ut vissa saker man inte ville se ex "mode, råd vid köp" Jaja det var en tanke som kanske inte lyckades framföras så väl kanske. /Sebbe [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Forumet är en katastrof! Snälla, läs detta!
Tillbaka
Topp