Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Forumet är en katastrof! Snälla, läs detta!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="disktrasa" data-source="post: 230884" data-attributes="member: 57787"><p>hmm jo jag är beredd att hålla med o många fall.. fast å andra sidan så är faktiskt freeride ganska ensamt i sitt slag i sverige (eller, rätta mig om jag har fel) och det innebär inte bara att det är skid/snowboard/telemark (m.m) som diskuteras, utan det är skid/snowboard/telemarksÅKARE som skriver på sidan. Och även om det är just det som är det allmänna störtsta intresset så finns det även annat som man kan vilja diskutera med likasinnade, som kanske inte rör ämnet freeride alls. </p><p></p><p>Personangrepp, onödig sarkasm eller liknande är ALDRIG OKEJ! men att visa trådar spårar ur eller liknande kan man nog inte göra så mycket åt. </p><p></p><p>jag föreslår följande:</p><p></p><p>Man kan införa samma regler som gäller i de flesta andra communitys på nätet (ex helgon, playahead m.m.) med "poliser" som patrullerar sidan och att man kan anmäla användare för dåligt uppförande/mobbing som sedan kan leda till att användaren blir avstängd.</p><p></p><p>Som jag förstår av ditt låånga inlägg verkar det egentliga problemet vara att du känner att de "nya" användarna på sidan har en barnsligare inställning än vad till exempel du själv har. Ett förslag kan vara att öppna ett nytt foum för freeride veteraner. Som är öppet för dem som varit medlemmar länge och som känner att det inte riktigt är som det var förrut här på sidan.</p><p></p><p>det som jag har märkt och som känns lite tråkigt är att många ser freeride.se som en chans att hävda sig emot andra. Det är ofta som man skriver en tråd och får en hel radda med riktiga besserwisser svar. Om jag skriver ett inlägg är det för att det är något jag undrar över eller behöver hjälp med. Om du/ni tycker att det är en helt onödig tråd som det redan finns em miljon utav, snälla lämna adressen till en sån tråd istället för dessa tråkiga svar, eller ännu bättre svara inte alls. Det är ingen som tvingar någon att svara på vartenda inlägg i forumet.</p><p></p><p>så nu har jag sagt mitt!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="disktrasa, post: 230884, member: 57787"] hmm jo jag är beredd att hålla med o många fall.. fast å andra sidan så är faktiskt freeride ganska ensamt i sitt slag i sverige (eller, rätta mig om jag har fel) och det innebär inte bara att det är skid/snowboard/telemark (m.m) som diskuteras, utan det är skid/snowboard/telemarksÅKARE som skriver på sidan. Och även om det är just det som är det allmänna störtsta intresset så finns det även annat som man kan vilja diskutera med likasinnade, som kanske inte rör ämnet freeride alls. Personangrepp, onödig sarkasm eller liknande är ALDRIG OKEJ! men att visa trådar spårar ur eller liknande kan man nog inte göra så mycket åt. jag föreslår följande: Man kan införa samma regler som gäller i de flesta andra communitys på nätet (ex helgon, playahead m.m.) med "poliser" som patrullerar sidan och att man kan anmäla användare för dåligt uppförande/mobbing som sedan kan leda till att användaren blir avstängd. Som jag förstår av ditt låånga inlägg verkar det egentliga problemet vara att du känner att de "nya" användarna på sidan har en barnsligare inställning än vad till exempel du själv har. Ett förslag kan vara att öppna ett nytt foum för freeride veteraner. Som är öppet för dem som varit medlemmar länge och som känner att det inte riktigt är som det var förrut här på sidan. det som jag har märkt och som känns lite tråkigt är att många ser freeride.se som en chans att hävda sig emot andra. Det är ofta som man skriver en tråd och får en hel radda med riktiga besserwisser svar. Om jag skriver ett inlägg är det för att det är något jag undrar över eller behöver hjälp med. Om du/ni tycker att det är en helt onödig tråd som det redan finns em miljon utav, snälla lämna adressen till en sån tråd istället för dessa tråkiga svar, eller ännu bättre svara inte alls. Det är ingen som tvingar någon att svara på vartenda inlägg i forumet. så nu har jag sagt mitt! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Forumet är en katastrof! Snälla, läs detta!
Tillbaka
Topp