Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Forumet är en katastrof! Snälla, läs detta!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nhi" data-source="post: 231873" data-attributes="member: 67172"><p>Jag tycker att det bra att vissa i alla fall försöker engagera sig. Men alla som förstör, tänk på att om ni vill fortsätta hänga här så kanske det är dags att växa upp. Även om jag kanske tillhör den här "botenannagenerationen" (Tycker för övrigt att den låten är riktigt irriterande) så vet jag att det är många här som är äldre än mig som beter sig värre. (Och jag kan inte påstå mig vara en ängel.) Som sagt, tråkigt att folk förstör, men bra att ni moddar (Dr_Snow, och övriga moderatorer.) i alla fall försöker rensa upp bland skiten! </p><p></p><p>Har inte varit medlem här länge alls, men upptäckte väldigt snart att det var kaos i forumet, om man får lov att jämföra det med Thesims.se så kan jag säga att detta var nästan värre, och med tanke på den otroligt låga medelåldern där (11-12 år...) så kan man börja undra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nhi, post: 231873, member: 67172"] Jag tycker att det bra att vissa i alla fall försöker engagera sig. Men alla som förstör, tänk på att om ni vill fortsätta hänga här så kanske det är dags att växa upp. Även om jag kanske tillhör den här "botenannagenerationen" (Tycker för övrigt att den låten är riktigt irriterande) så vet jag att det är många här som är äldre än mig som beter sig värre. (Och jag kan inte påstå mig vara en ängel.) Som sagt, tråkigt att folk förstör, men bra att ni moddar (Dr_Snow, och övriga moderatorer.) i alla fall försöker rensa upp bland skiten! Har inte varit medlem här länge alls, men upptäckte väldigt snart att det var kaos i forumet, om man får lov att jämföra det med Thesims.se så kan jag säga att detta var nästan värre, och med tanke på den otroligt låga medelåldern där (11-12 år...) så kan man börja undra. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Forumet är en katastrof! Snälla, läs detta!
Tillbaka
Topp