Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Forumet är en katastrof! Snälla, läs detta!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="aguila" data-source="post: 232173" data-attributes="member: 57414"><p>Jag måste säga att jag är lite osäker på vad du menar exakt med att de handlar om något som forumet inte handlar om.</p><p></p><p>jag kan däremot hålla med om att många trådar spårar ut och det ganska fort många gånger.</p><p></p><p>men det är ju som du till viss del säger att det är svårt att hålla ett forum oavset vad för forum ämnes fast... det är alltid något seriös eller oseriös som du väljer att dela in dem i som kommer skriva ett eller annat i ett forum (generellt) som inte har med forumets huvudsakliga ämne att göra...</p><p></p><p>något som dock kan irritera mig är alla de upprepade trådarna... om vilka bindningar osv... man borde kunna söka efter gamla trådar och ta upp dem istället... det har jag i alla fall lärt mig som forums vätt att man ska göra...</p><p></p><p>men jag tycker överlag att detta forum håller sin funktion med att binda skid och snowboardare samman och underlätta kontakt möjligheten mellan oss...</p><p></p><p>dessa trådar som du påstår inte hör hemma här kan man helt säkert stoppa genom dina förslag men man kan också bara låta bli att läsa dem...</p><p></p><p>fördelarna med att försöka bli av med dem är väl bara att de behövs mindre servrar, men det är en liten fördel i förhållande till hur många sponsorer/reklam här finns så tror jag de finns pengar till de extra servrar...</p><p></p><p>jag kan se vad du är irriterad över och jag stödjer dig fullt men jag kan inte helt se varför detta stör dig så mycket... jag vet heller inte hur det såg ut här då du kom in här så jag kan heller inte uttala mig om hurvida det blivigt värre eller inte...</p><p></p><p>men som sagt du har mitt stöd för dina hjälpmedel.</p><p>men jag stödjer dock inte betalning som en lösning</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="aguila, post: 232173, member: 57414"] Jag måste säga att jag är lite osäker på vad du menar exakt med att de handlar om något som forumet inte handlar om. jag kan däremot hålla med om att många trådar spårar ut och det ganska fort många gånger. men det är ju som du till viss del säger att det är svårt att hålla ett forum oavset vad för forum ämnes fast... det är alltid något seriös eller oseriös som du väljer att dela in dem i som kommer skriva ett eller annat i ett forum (generellt) som inte har med forumets huvudsakliga ämne att göra... något som dock kan irritera mig är alla de upprepade trådarna... om vilka bindningar osv... man borde kunna söka efter gamla trådar och ta upp dem istället... det har jag i alla fall lärt mig som forums vätt att man ska göra... men jag tycker överlag att detta forum håller sin funktion med att binda skid och snowboardare samman och underlätta kontakt möjligheten mellan oss... dessa trådar som du påstår inte hör hemma här kan man helt säkert stoppa genom dina förslag men man kan också bara låta bli att läsa dem... fördelarna med att försöka bli av med dem är väl bara att de behövs mindre servrar, men det är en liten fördel i förhållande till hur många sponsorer/reklam här finns så tror jag de finns pengar till de extra servrar... jag kan se vad du är irriterad över och jag stödjer dig fullt men jag kan inte helt se varför detta stör dig så mycket... jag vet heller inte hur det såg ut här då du kom in här så jag kan heller inte uttala mig om hurvida det blivigt värre eller inte... men som sagt du har mitt stöd för dina hjälpmedel. men jag stödjer dock inte betalning som en lösning [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Forumet är en katastrof! Snälla, läs detta!
Tillbaka
Topp