Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Forumet är en katastrof! Snälla, läs detta!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ace_DG" data-source="post: 45086" data-attributes="member: 12483"><p>Moderatorer i all ära, men jag förspråkar öppenhet. </p><p></p><p>Jag ser hur jag själv använder forumet. Jag ögnar igenom det som har tillkomit, jag har vissa avdelningar som jag oftare besöker än andra, jag öppnar inlägg från vissa skribenter oftare än andra, kort sagt man VÄLJER. </p><p></p><p>Det känns dock som att medelåldern på FR har sjunkit. Som jag ser det finns dock plats för alla. Med tiden skapar man sig en en "bekantskapskrets" som sakta utökas, men som man till stor del håller sig till. Återigen, man VÄLJER.</p><p></p><p>Jag är desutom övertygad om att det på FR finns ett antal andra lösa grupperingar, som i sin tur ger fulkomligt tusan i vad gamla mökar som Ace DG, MM, ArcT, m fl försöker säga. Dom tillhör helt enkelt inte deras sfär, enkelt! Dom VÄLJER bort dom. </p><p> </p><p>Själv kan jag av naturliga (jobbe, ni vet!) skäl inte ligga ute på FR speciellt många minuter per dag. Man har varken tid eller intresse av att ta till sig allt som tillkommer, men när man väl är på plats då VÄLJER man. </p><p></p><p>Jag upplever dock, med några undantag, att seriösa frågor får seriösa svar. Ironiska frågor får ironiska svar etc, etc. Personligen har jag ofta hjärtans kul på forumet, och ett skratt förlänger arbetsdagen, eller hure va`. </p><p></p><p>Personliga påhopp och plumpheter hör naturligtvis inte hemma på FR, lika lite som i vilket annat sammanhang som helst. Här kan en "angiverifunktion" diskuteras, MEN det är den ansvarige utgivaren som alltid måste bestämma vad som skall finnas kvar eller inte.</p><p></p><p>Låt det vildvuxna trädet växa. Gamla torra grenar trillar av av sig själva.</p><p></p><p>Hungrig nu.</p><p>God lunch önskar </p><p></p><p>Ace DG</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ace_DG, post: 45086, member: 12483"] Moderatorer i all ära, men jag förspråkar öppenhet. Jag ser hur jag själv använder forumet. Jag ögnar igenom det som har tillkomit, jag har vissa avdelningar som jag oftare besöker än andra, jag öppnar inlägg från vissa skribenter oftare än andra, kort sagt man VÄLJER. Det känns dock som att medelåldern på FR har sjunkit. Som jag ser det finns dock plats för alla. Med tiden skapar man sig en en "bekantskapskrets" som sakta utökas, men som man till stor del håller sig till. Återigen, man VÄLJER. Jag är desutom övertygad om att det på FR finns ett antal andra lösa grupperingar, som i sin tur ger fulkomligt tusan i vad gamla mökar som Ace DG, MM, ArcT, m fl försöker säga. Dom tillhör helt enkelt inte deras sfär, enkelt! Dom VÄLJER bort dom. Själv kan jag av naturliga (jobbe, ni vet!) skäl inte ligga ute på FR speciellt många minuter per dag. Man har varken tid eller intresse av att ta till sig allt som tillkommer, men när man väl är på plats då VÄLJER man. Jag upplever dock, med några undantag, att seriösa frågor får seriösa svar. Ironiska frågor får ironiska svar etc, etc. Personligen har jag ofta hjärtans kul på forumet, och ett skratt förlänger arbetsdagen, eller hure va`. Personliga påhopp och plumpheter hör naturligtvis inte hemma på FR, lika lite som i vilket annat sammanhang som helst. Här kan en "angiverifunktion" diskuteras, MEN det är den ansvarige utgivaren som alltid måste bestämma vad som skall finnas kvar eller inte. Låt det vildvuxna trädet växa. Gamla torra grenar trillar av av sig själva. Hungrig nu. God lunch önskar Ace DG [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Forumet är en katastrof! Snälla, läs detta!
Tillbaka
Topp