Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Forumet är en katastrof! Snälla, läs detta!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Stig_Huud" data-source="post: 45088" data-attributes="member: 30673"><p>Det första jag skrev efter att jag signat mig på sajten rörde just detta tema. Som motvikt till den tråkiga tendens jag sett presenterade jag en skidort som för många var okänd, men med reko potential för lite bra åkning utan trängsel. Eftersom jag då var ny på sajten visste jag inte om jag gjorde bort mig, men beslutade att göra på detta vis. Dela med mig av hemligheter till andra som vill ha hemligheter bortom de röda stråken i Sälen och Val D. Responsen var inte överväldigande i kvantativa mått, men de som svarade (och som jag förstått är serisösa) tyckte att det var ett OK inititativ från min sida och att fler borde göra på så vis.</p><p></p><p>Nu är det så - och detta är min poäng - att människor dras till folksamlingar (även jag) och vill vara en del av denna hop. Några av dessa vill också synas på olika sätt och göra sig kända i sajberspäjs. Till vilket pris som helst tror jag också. En del vill vara Killingfinurliga, andra tycker som alla andra och en del berättar helt ointressanta saker om sina vardagliga liv. Detta kan man både ha och mista, men det finns också en poäng: i denna hoper av människor som vill synas finns förhoppningsvis en begåvningsreserv som utvecklas från SÄR SKRIVANDE provokatörer utan mål och mening till att bli intresserade av att bidra med aningen mer substantiellt innehåll. Av det stora antalet gamar finns det nog ett gäng som kan komma att bidra vad tiden lider, men för att detta ska ske får vi nog dras med forats avarter. Att börja moderera i forat hämmar dess långsiktiga utveckling och är ej heller särskilt demokratiskt eller dynamiskt. Att endast låta medelålders män och kvinnor med ordets gåva och examen från livets hårda skola skriva här luktar lite Rotary i mina näsborrar.</p><p></p><p>Sen är det emellanåt ganska kul att läsa om personer som frågar om man kan åka puder i MÅttsund med twintips. Och även se att de får svar!!</p><p></p><p>Begåvningsreserven är garanten för en framtida dynamik!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Stig_Huud, post: 45088, member: 30673"] Det första jag skrev efter att jag signat mig på sajten rörde just detta tema. Som motvikt till den tråkiga tendens jag sett presenterade jag en skidort som för många var okänd, men med reko potential för lite bra åkning utan trängsel. Eftersom jag då var ny på sajten visste jag inte om jag gjorde bort mig, men beslutade att göra på detta vis. Dela med mig av hemligheter till andra som vill ha hemligheter bortom de röda stråken i Sälen och Val D. Responsen var inte överväldigande i kvantativa mått, men de som svarade (och som jag förstått är serisösa) tyckte att det var ett OK inititativ från min sida och att fler borde göra på så vis. Nu är det så - och detta är min poäng - att människor dras till folksamlingar (även jag) och vill vara en del av denna hop. Några av dessa vill också synas på olika sätt och göra sig kända i sajberspäjs. Till vilket pris som helst tror jag också. En del vill vara Killingfinurliga, andra tycker som alla andra och en del berättar helt ointressanta saker om sina vardagliga liv. Detta kan man både ha och mista, men det finns också en poäng: i denna hoper av människor som vill synas finns förhoppningsvis en begåvningsreserv som utvecklas från SÄR SKRIVANDE provokatörer utan mål och mening till att bli intresserade av att bidra med aningen mer substantiellt innehåll. Av det stora antalet gamar finns det nog ett gäng som kan komma att bidra vad tiden lider, men för att detta ska ske får vi nog dras med forats avarter. Att börja moderera i forat hämmar dess långsiktiga utveckling och är ej heller särskilt demokratiskt eller dynamiskt. Att endast låta medelålders män och kvinnor med ordets gåva och examen från livets hårda skola skriva här luktar lite Rotary i mina näsborrar. Sen är det emellanåt ganska kul att läsa om personer som frågar om man kan åka puder i MÅttsund med twintips. Och även se att de får svar!! Begåvningsreserven är garanten för en framtida dynamik!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Forumet är en katastrof! Snälla, läs detta!
Tillbaka
Topp