Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Forumet är en katastrof! Snälla, läs detta!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rombo" data-source="post: 45090" data-attributes="member: 15778"><p>Mitt svar här känns väl nästan lite onödigt då många kloka ord har yttrats här på slutet. Jag är inte med på någon censur här på forumet. Alla människor här är utrustade med en egen vilja, en möjlighet att göra egna val. Jag vill inte att några få utsedda skall välja vad jag skall läsa här på ett forum där jag anser att alla har rätt säga vad de vill (dock inom ramarna av Svea Rikes lag.) Sen ser jag inte där här med att medelåldern har sjunkit på forumet som en nackdel. Jag anser att det kan tillföra "nya vindar" till forumet just för att det är de lite yngre människorna som växer upp med "den nya skolan" inom skidåkningen. Inte för att jag är så lastgammal, men jag tror helt klart att en som är tretton år och börjar "jibba" kommer att hålla högre klass än en som börjar vid min ålder eller äldre (undantag inräknade).</p><p>Sen är det kanske så att flera "seriösa" väljer andra källor att införskaffa information på då jag har sett många "seriösa" inlägg ligga obesvarade under lång tid.</p><p>Nu vet jag inte om det här har tillfört så mycket för er kära läsare, men förstå vad jag menar: Jag säger Nej tack till censur och överlåter till varje enskild individ att själv välja vad den vill läsa.</p><p>Låtom oss hålla forumet i en ödmjuk nivå och var icke så hårda och kantiga mot varandra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rombo, post: 45090, member: 15778"] Mitt svar här känns väl nästan lite onödigt då många kloka ord har yttrats här på slutet. Jag är inte med på någon censur här på forumet. Alla människor här är utrustade med en egen vilja, en möjlighet att göra egna val. Jag vill inte att några få utsedda skall välja vad jag skall läsa här på ett forum där jag anser att alla har rätt säga vad de vill (dock inom ramarna av Svea Rikes lag.) Sen ser jag inte där här med att medelåldern har sjunkit på forumet som en nackdel. Jag anser att det kan tillföra "nya vindar" till forumet just för att det är de lite yngre människorna som växer upp med "den nya skolan" inom skidåkningen. Inte för att jag är så lastgammal, men jag tror helt klart att en som är tretton år och börjar "jibba" kommer att hålla högre klass än en som börjar vid min ålder eller äldre (undantag inräknade). Sen är det kanske så att flera "seriösa" väljer andra källor att införskaffa information på då jag har sett många "seriösa" inlägg ligga obesvarade under lång tid. Nu vet jag inte om det här har tillfört så mycket för er kära läsare, men förstå vad jag menar: Jag säger Nej tack till censur och överlåter till varje enskild individ att själv välja vad den vill läsa. Låtom oss hålla forumet i en ödmjuk nivå och var icke så hårda och kantiga mot varandra. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Forumet är en katastrof! Snälla, läs detta!
Tillbaka
Topp