Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Forumet är en katastrof! Snälla, läs detta!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JCM" data-source="post: 45091" data-attributes="member: 14197"><p>Tja, Bertil å Bertil. Har min förlängda vistelse hos Betty Fords inneburit att jag missat de nya låga nivåer som förflackningen på forumet nått? Tydligen. Som vän av oordning anser jag följande: Dä ä bar å åk! Och det är fegt och barnsligt att utöva personangrepp mot en individ som inte är närvarande, företrädesvis fysiskt och inte virtuellt.</p><p></p><p>Nä men allvarligt så finns det en alldeles ypperlig poäng i snödoktorns räfst å rättningsambition likväl som i Flips tidigare tillrättavisande kring den exkrementellt låga nivå underhållningen på forumet till övervägande del håller. </p><p></p><p>Om den s k Lunarstormsvenskan och dess utövares begåvning tycker jag inte, men låtom de hållas om det är allt av läsvärde och underhållning de är kapabla att leverera. Det blir ju ett snabbt och enkelt sätt för Forumet och i förlängningen hela Freeride att avsomna. Hej mors å goodbye. </p><p></p><p>Ordningsvakter, språkpolis och generellt sett moderatorer är av ondo. Men om situationen har hamnat dithän att forumet är en ogenomtränglig sörja kan jag förstå att det efterfrågas. Annars är ju generellt den totalt ohämmade oseriositeten, ironin, kunnigheten, allmänbildningen och kreativiteten som ibland blir jevvlit bra ihop. </p><p></p><p>Men om vi vänder på steken så kanske inte alla skribenter är hjärtekrossare, underhållare, har självdistans och är förtjusta i starksprit. Då är det ju tamigxlatan övrigas ansvar att bidra med läsvärdheter, vilket då inte kan vara det minsta svårt om konkurrensen om läsandet är under all kritik - eller? Att utkräva gratisunderhållning som håller någon typ av rimlig nivå utan att bidra själv går inte för sig minsann. Då blir de onyttiga idioternas arméer de som övertar utrymmen helt enkelt. </p><p></p><p>Dock är denna typ av trådar väckarklockor genom att den del av forumets deltagare som är läskunniga tänker till och kanske mer tydligt och ihärdigt kommer fram till att dra sitt strå till stacken i framtiden. </p><p></p><p>Kul är framförallt att det dyker upp sådana i tråden som tycker den gode snödoktorn skriver för långt. Är dagens ungdom på glid, luftboxare och träningscykelsintruktörer inräknade, bara kapabel att läsa en textmängd av SMS-meddelandenas storlek? </p><p></p><p>Jepp, detta vart en Ulfbåge av rang minsann.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JCM, post: 45091, member: 14197"] Tja, Bertil å Bertil. Har min förlängda vistelse hos Betty Fords inneburit att jag missat de nya låga nivåer som förflackningen på forumet nått? Tydligen. Som vän av oordning anser jag följande: Dä ä bar å åk! Och det är fegt och barnsligt att utöva personangrepp mot en individ som inte är närvarande, företrädesvis fysiskt och inte virtuellt. Nä men allvarligt så finns det en alldeles ypperlig poäng i snödoktorns räfst å rättningsambition likväl som i Flips tidigare tillrättavisande kring den exkrementellt låga nivå underhållningen på forumet till övervägande del håller. Om den s k Lunarstormsvenskan och dess utövares begåvning tycker jag inte, men låtom de hållas om det är allt av läsvärde och underhållning de är kapabla att leverera. Det blir ju ett snabbt och enkelt sätt för Forumet och i förlängningen hela Freeride att avsomna. Hej mors å goodbye. Ordningsvakter, språkpolis och generellt sett moderatorer är av ondo. Men om situationen har hamnat dithän att forumet är en ogenomtränglig sörja kan jag förstå att det efterfrågas. Annars är ju generellt den totalt ohämmade oseriositeten, ironin, kunnigheten, allmänbildningen och kreativiteten som ibland blir jevvlit bra ihop. Men om vi vänder på steken så kanske inte alla skribenter är hjärtekrossare, underhållare, har självdistans och är förtjusta i starksprit. Då är det ju tamigxlatan övrigas ansvar att bidra med läsvärdheter, vilket då inte kan vara det minsta svårt om konkurrensen om läsandet är under all kritik - eller? Att utkräva gratisunderhållning som håller någon typ av rimlig nivå utan att bidra själv går inte för sig minsann. Då blir de onyttiga idioternas arméer de som övertar utrymmen helt enkelt. Dock är denna typ av trådar väckarklockor genom att den del av forumets deltagare som är läskunniga tänker till och kanske mer tydligt och ihärdigt kommer fram till att dra sitt strå till stacken i framtiden. Kul är framförallt att det dyker upp sådana i tråden som tycker den gode snödoktorn skriver för långt. Är dagens ungdom på glid, luftboxare och träningscykelsintruktörer inräknade, bara kapabel att läsa en textmängd av SMS-meddelandenas storlek? Jepp, detta vart en Ulfbåge av rang minsann. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Forumet är en katastrof! Snälla, läs detta!
Tillbaka
Topp