Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Forumet är en katastrof! Snälla, läs detta!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="b3neath" data-source="post: 45093" data-attributes="member: 29140"><p>Grappar grappar, jag har klurat ut ett förslag till att komma undan denna okvalitativa läsning.</p><p></p><p>Ut och åk skidor istället för att tjaffsa om något så patetiskt som virituell komunikation skulle nog far min ha sagt, kanske rundare i svängen bara...</p><p></p><p>Visserligen tycker jag att fr.nu-forumet behövs och kan vara riktigt bra men vi vet väl alla om att:</p><p>Arguing over the internet is like compeeting in the special olypics, even if you win you`re still a retard...</p><p></p><p>Om man nu tvingas sitta inne pga flertalet olikheter såsom benbrott, skördetid eller nyårsafton så tycker jag att det är upp till var man att knyta sina egna skor. Och gör man inte de så får man snubbla på sina egna snören, eller göra 10 armhävningar...?</p><p></p><p>Fan borde inte skrivit det här.</p><p>Men en sak tror jag att alla är överens om, och det är att ifall en fråga/inlägg inte behöver flera svar av samma kaliber eller hur f*n man ska säga... </p><p></p><p>Dags å krypa till kojjs nu, hare!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="b3neath, post: 45093, member: 29140"] Grappar grappar, jag har klurat ut ett förslag till att komma undan denna okvalitativa läsning. Ut och åk skidor istället för att tjaffsa om något så patetiskt som virituell komunikation skulle nog far min ha sagt, kanske rundare i svängen bara... Visserligen tycker jag att fr.nu-forumet behövs och kan vara riktigt bra men vi vet väl alla om att: Arguing over the internet is like compeeting in the special olypics, even if you win you`re still a retard... Om man nu tvingas sitta inne pga flertalet olikheter såsom benbrott, skördetid eller nyårsafton så tycker jag att det är upp till var man att knyta sina egna skor. Och gör man inte de så får man snubbla på sina egna snören, eller göra 10 armhävningar...? Fan borde inte skrivit det här. Men en sak tror jag att alla är överens om, och det är att ifall en fråga/inlägg inte behöver flera svar av samma kaliber eller hur f*n man ska säga... Dags å krypa till kojjs nu, hare! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Forumet är en katastrof! Snälla, läs detta!
Tillbaka
Topp