Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Forumexperiment - Hur många sidor blir tråden?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Danil" data-source="post: 1012022" data-attributes="member: 122026"><p>Jag vill börja med att säga att "Hotdog" skidåkningen borde återupplivas, raka skidor, stavvolter, puckliga uppåkta backar (finns redan), ni äldre som var med på den gamla goda tiden får lov att ta tag i det hela!</p><p></p><p>Sedan vill jag dela med mig av lite allmänna skidåkartips: Ät fjällyoghurt till frukost, det förhöjer känslan! Underskatta inte kabinbanan i Åre. I kabinbanehuset i Åre finns en automat där läsken kostar 10kr (väldigt billigt för att vara Åre och värdefullare tips än du tror). I vemdalen får du se upp för medelårdes frånskilda personer som festar hårt. Singelkön är alltid gynnsam. De bästa historierna från berget berättas alltid i gondolliftar.</p><p></p><p>Därefter vill jag säga att det bar är cirka 4-5 månader tills det återigen lär bli dags för säsongspremiär, håll ut folket.</p><p></p><p>Till sist vill jag se att freeride-forumet ska bli mer levande, inte bara svar på frågor utan mer häng.</p><p></p><p>Peace.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Danil, post: 1012022, member: 122026"] Jag vill börja med att säga att "Hotdog" skidåkningen borde återupplivas, raka skidor, stavvolter, puckliga uppåkta backar (finns redan), ni äldre som var med på den gamla goda tiden får lov att ta tag i det hela! Sedan vill jag dela med mig av lite allmänna skidåkartips: Ät fjällyoghurt till frukost, det förhöjer känslan! Underskatta inte kabinbanan i Åre. I kabinbanehuset i Åre finns en automat där läsken kostar 10kr (väldigt billigt för att vara Åre och värdefullare tips än du tror). I vemdalen får du se upp för medelårdes frånskilda personer som festar hårt. Singelkön är alltid gynnsam. De bästa historierna från berget berättas alltid i gondolliftar. Därefter vill jag säga att det bar är cirka 4-5 månader tills det återigen lär bli dags för säsongspremiär, håll ut folket. Till sist vill jag se att freeride-forumet ska bli mer levande, inte bara svar på frågor utan mer häng. Peace. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Forumexperiment - Hur många sidor blir tråden?
Tillbaka
Topp