Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Forumlek, avsluta meningen!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Victors" data-source="post: 512566" data-attributes="member: 50817"><p><strong>Ännu en forumlek som jag har hittat och tänkte överföra till Freeride, tycker ni den är onödig så skit helt enkelt i att skriva i den. </strong></p><p>Leken går ut på att person1 börjar på en mening, person2 som postar efter person1 ska i sin tur avsluta meningen eller bara fortsätta på den. exempel:</p><p></p><p>person1 säger: Leif Loket åkte skidor i Åre...</p><p>person2 svarar: men plötsligt löstes skidan ut och..</p><p>person3 svarar: han ramlade...</p><p></p><p>bara ett exempel, säg vad fan ni vill bara de följer forumsreglerna.</p><p></p><p>yes yes, jag börjar. Leif Loket var ute och åkte skidor i Åre en vacker dag...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Victors, post: 512566, member: 50817"] [b]Ännu en forumlek som jag har hittat och tänkte överföra till Freeride, tycker ni den är onödig så skit helt enkelt i att skriva i den. [/b] Leken går ut på att person1 börjar på en mening, person2 som postar efter person1 ska i sin tur avsluta meningen eller bara fortsätta på den. exempel: person1 säger: Leif Loket åkte skidor i Åre... person2 svarar: men plötsligt löstes skidan ut och.. person3 svarar: han ramlade... bara ett exempel, säg vad fan ni vill bara de följer forumsreglerna. yes yes, jag börjar. Leif Loket var ute och åkte skidor i Åre en vacker dag... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Forumlek, avsluta meningen!
Tillbaka
Topp