Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Förvånad!??!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tigertravel" data-source="post: 71041" data-attributes="member: 29138"><p>Tjena!</p><p>Varför blir jag inte förvånad?</p><p>Åka Skidor damp precis ner i brevlådan och vad läser man på första sidan?</p><p>ÅRE Special igen!</p><p>Vem har lyckats undgå denna lilla skitby uppe i norr. Vi vet ju redan allt!</p><p>Väldigt bra timeing för den delen! Sportloven är slut snart men det kanske ni har missat! Vem är det ni försöker locka dit? Dem seriösa åker till alperna ändå kvittar hur mycket ni skriver om Åre. Fattar ni inte att ni tappar läsare. </p><p>Nej Åka Skidor kanske dags att börja upptäcka alperna.</p><p>Dit kommer man för halva priset + fallhöjden är 3 ggr så stor. </p><p>Nu funderar jag allvarligt att skita i denna tidning för gott.</p><p>Det är helt klart bättre läsning i resekatalogerna nu och dem är GRATIS!</p><p>Skärp er!</p><p>Är det jag som är trångsynt eller?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tigertravel, post: 71041, member: 29138"] Tjena! Varför blir jag inte förvånad? Åka Skidor damp precis ner i brevlådan och vad läser man på första sidan? ÅRE Special igen! Vem har lyckats undgå denna lilla skitby uppe i norr. Vi vet ju redan allt! Väldigt bra timeing för den delen! Sportloven är slut snart men det kanske ni har missat! Vem är det ni försöker locka dit? Dem seriösa åker till alperna ändå kvittar hur mycket ni skriver om Åre. Fattar ni inte att ni tappar läsare. Nej Åka Skidor kanske dags att börja upptäcka alperna. Dit kommer man för halva priset + fallhöjden är 3 ggr så stor. Nu funderar jag allvarligt att skita i denna tidning för gott. Det är helt klart bättre läsning i resekatalogerna nu och dem är GRATIS! Skärp er! Är det jag som är trångsynt eller? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Förvånad!??!
Tillbaka
Topp