Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Förvara stighudar kallt (dvs. minusgrader)..? Fungerar det?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RandoScando" data-source="post: 978415" data-attributes="member: 80520"><p>I lägenheten jag bodde i till för ~3 veckor sen var det alltid kalasvarmt på dagarna (etta med eftermiddags/kvällssol och grannar som tyckte att 27-28 grader var en lagom inomhustemperatur), hade helt enkelt svårt att hitta något annat ställe som var torrt och svalt (dessutom hade jag generellt sett väldigt ont om förvaringsutrymme och dylikt, som student hade jag sällan problemet att frysen var överfylld)... Det har inte prioriterats att flytta över dem till garderoben i flyttstöket än :P</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RandoScando, post: 978415, member: 80520"] I lägenheten jag bodde i till för ~3 veckor sen var det alltid kalasvarmt på dagarna (etta med eftermiddags/kvällssol och grannar som tyckte att 27-28 grader var en lagom inomhustemperatur), hade helt enkelt svårt att hitta något annat ställe som var torrt och svalt (dessutom hade jag generellt sett väldigt ont om förvaringsutrymme och dylikt, som student hade jag sällan problemet att frysen var överfylld)... Det har inte prioriterats att flytta över dem till garderoben i flyttstöket än :P [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Förvara stighudar kallt (dvs. minusgrader)..? Fungerar det?
Tillbaka
Topp