Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Förvaring av snowboarden!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mardiman" data-source="post: 624070" data-attributes="member: 79010"><p>Jag har min i sovrummet. Det kanske är overkill, men den ska definitivt förvaras inomhus i värmen. Den enda förberedelsen jag gör är att lägga på ett fett lager valla. Hört att det ska motverka uttorkningen av belaget eller nått sånt.</p><p></p><p>Förvaras den utomhus och det är fuktigt osv kan den möjligtvis rosta i stålkanterna. Sedan finns det ju brädor med rostfria kanter, men jag vet inte hur vanligt/ovanligt det är. Hur som helst, inomhus och med massa valla på är mina två cent =D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mardiman, post: 624070, member: 79010"] Jag har min i sovrummet. Det kanske är overkill, men den ska definitivt förvaras inomhus i värmen. Den enda förberedelsen jag gör är att lägga på ett fett lager valla. Hört att det ska motverka uttorkningen av belaget eller nått sånt. Förvaras den utomhus och det är fuktigt osv kan den möjligtvis rosta i stålkanterna. Sedan finns det ju brädor med rostfria kanter, men jag vet inte hur vanligt/ovanligt det är. Hur som helst, inomhus och med massa valla på är mina två cent =D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Förvaring av snowboarden!
Tillbaka
Topp