Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
förvirrad i flexens underbara land.(boots)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Xavier" data-source="post: 1001197" data-attributes="member: 64225"><p>Jo det skiljer mellan märken, ganska rejält, det är väl ytterligheterna som är hyfsade, dvs den styvaste booten hos varje märke kommer vara ungefär likvärdiga. Men å andra sidan skulle jag påstå (efter att bara testat i butik) att Ride Insano, Rides styvaste är 1 eller 2 snäpp styvare än exempelvis Burton Driver X. Och då är Insanon en 9a och Driver X en 10a...</p><p></p><p>Så som du beskriver hur foten uppför sig i dina gamla så är det uppenbart du behöver nya boots. Jag vet inte hur många dagar du har i dina gamla men efter 7 års åkning så har ju såklart booten mjukat upp sig lite.</p><p></p><p>Mer än så kan jag inte hjälpa till tyvärr.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Xavier, post: 1001197, member: 64225"] Jo det skiljer mellan märken, ganska rejält, det är väl ytterligheterna som är hyfsade, dvs den styvaste booten hos varje märke kommer vara ungefär likvärdiga. Men å andra sidan skulle jag påstå (efter att bara testat i butik) att Ride Insano, Rides styvaste är 1 eller 2 snäpp styvare än exempelvis Burton Driver X. Och då är Insanon en 9a och Driver X en 10a... Så som du beskriver hur foten uppför sig i dina gamla så är det uppenbart du behöver nya boots. Jag vet inte hur många dagar du har i dina gamla men efter 7 års åkning så har ju såklart booten mjukat upp sig lite. Mer än så kan jag inte hjälpa till tyvärr. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
förvirrad i flexens underbara land.(boots)
Tillbaka
Topp