Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Förvirrad över ny bräda
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sherk" data-source="post: 383772" data-attributes="member: 79119"><p>Köpte min första bräda i förra veckan. Köpte då en Burton 153 Clas från 2003, den hade lgat i lager så den var inte begagnad. Killen i affären sa att den var bra storlek för mig och att den skulle klara vikt upp till 90 kilo typ. Men sedan såg jag en lapp på brädan där det stod att den klarade typ 69 kg och det gör mig väldigt förvirrad. Har jag blivit lurad? Jag väger förövrigt typ 75 kg och är 180 cm lång.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sherk, post: 383772, member: 79119"] Köpte min första bräda i förra veckan. Köpte då en Burton 153 Clas från 2003, den hade lgat i lager så den var inte begagnad. Killen i affären sa att den var bra storlek för mig och att den skulle klara vikt upp till 90 kilo typ. Men sedan såg jag en lapp på brädan där det stod att den klarade typ 69 kg och det gör mig väldigt förvirrad. Har jag blivit lurad? Jag väger förövrigt typ 75 kg och är 180 cm lång. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Förvirrad över ny bräda
Tillbaka
Topp