Skidnooben
Ny medlem
Förvirrad som fan över köp, snabbt svar uppskattas
Tjena, nu är de så att jag tänkt lägga snowboarden på hyllan och då lönen kom och den lokala intersportbutiken (vilket jag för övrigt hatar) hade 70% rea på alla alpina saker sedan förra säsongen. Detta gjorde att jag åkte därifrån med ett par Nordica W8 Hard sen 2011.
Det är alltså de som är mitt problem, jag är helsämst på skidor men har ändå räknat med att landa i parken inom snar framtid. (för skojs skull, förväntar mig inte att bli superbra)
Men då är ju frågan, är mina pjäxor in åt helvete fel eller kommer jag som noob inte märka någon skillnad?
De som oroar mig mest är väl om jag dragit på mig nå jäkla racingpjäxor och kommer vara helt låst nere vid fötterna?
Ett snabbt som skulle vara snällt så jag fortfarande kan lämna tillbaka dem.
Bifogar en bild och en länk till pjäxan så ni kanske kan läsa er till ett svar om ni inte vet, mig sa det dock inget.
(har nu uppdaterat till en bild som jag tror föreställer den pjäxan jag har.
MVH
------------------------------------------------------------------------------------
Efterfrågade bilder.
Bild 1
Bild 2
Bild 3
Bild 4
Det är alltså de som är mitt problem, jag är helsämst på skidor men har ändå räknat med att landa i parken inom snar framtid. (för skojs skull, förväntar mig inte att bli superbra)
Men då är ju frågan, är mina pjäxor in åt helvete fel eller kommer jag som noob inte märka någon skillnad?
De som oroar mig mest är väl om jag dragit på mig nå jäkla racingpjäxor och kommer vara helt låst nere vid fötterna?
Ett snabbt som skulle vara snällt så jag fortfarande kan lämna tillbaka dem.
Bifogar en bild och en länk till pjäxan så ni kanske kan läsa er till ett svar om ni inte vet, mig sa det dock inget.
(har nu uppdaterat till en bild som jag tror föreställer den pjäxan jag har.
MVH
------------------------------------------------------------------------------------
Efterfrågade bilder.
Bild 1
Bild 2
Bild 3
Bild 4
Senast ändrad: