Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
Fotografer: Var delar ni era bilder?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AxelWall" data-source="post: 965286" data-attributes="member: 97902"><p>Under den gångna vintern har mitt fotointresse blivit allt större, men bilderna samlas allt för ofta i mappar på datorn utan att visas för andra än vänner och familj. </p><p></p><p>Nu ska jag försöka ta tag i detta och göra något av dessa, så nu till frågan. Var delar ni seriösa och amatörer era skidbilder på internet? Flickr? Bloggar? Freeride? Facebook? Varför använder du just detta?</p><p></p><p>Något jag har fått upp ögonen för är Flickr. Gränssnittet är som på stenåldern men bildkvalitén utmärkt och även visningsläget. Att man även med PRO versionen kan använda sidan som backup är lockande och gör att jag kan komma åt alla bilder iprincip från varsomhelst. Communityn är stor vilket gör att man kan få kritik på bilderna och många kan se dem.</p><p></p><p>En annan sida som jag funderar på att använda är bloggsidan Tumblr som skulle kunna fylla en funktion som portfolio med snyggt tema.</p><p></p><p>Kom gärna med idéer och berätta vad just du använder dig av och varför. Tack på förhand!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AxelWall, post: 965286, member: 97902"] Under den gångna vintern har mitt fotointresse blivit allt större, men bilderna samlas allt för ofta i mappar på datorn utan att visas för andra än vänner och familj. Nu ska jag försöka ta tag i detta och göra något av dessa, så nu till frågan. Var delar ni seriösa och amatörer era skidbilder på internet? Flickr? Bloggar? Freeride? Facebook? Varför använder du just detta? Något jag har fått upp ögonen för är Flickr. Gränssnittet är som på stenåldern men bildkvalitén utmärkt och även visningsläget. Att man även med PRO versionen kan använda sidan som backup är lockande och gör att jag kan komma åt alla bilder iprincip från varsomhelst. Communityn är stor vilket gör att man kan få kritik på bilderna och många kan se dem. En annan sida som jag funderar på att använda är bloggsidan Tumblr som skulle kunna fylla en funktion som portfolio med snyggt tema. Kom gärna med idéer och berätta vad just du använder dig av och varför. Tack på förhand! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
Fotografer: Var delar ni era bilder?
Tillbaka
Topp