Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Fotoshots
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tango" data-source="post: 116646" data-attributes="member: 50908"><p>Hei.</p><p></p><p>Trenger noen over "norm" gode kjørere innen jibbing, freeride sommeren 2005. Kommer til Stryn og Folgefonna i løpet av sommeren. </p><p>Trenger også noen over "norm" gode MTB ridere, kommer til å være en del i Åre, Sverige.</p><p>Ta kontakt med undertegnede hvis dere skal på ski/ sykkel og evt avtal tid for foto sessions. Det vil ikke ligge noe fortjeneste i dette, men kanskje heder og ære....:=)</p><p></p><p>Mvh</p><p></p><p>URL:ronnytronstad.com</p><p>E-mail:ronnytronstad@ktv.no</p><p>+47 41205757</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tango, post: 116646, member: 50908"] Hei. Trenger noen over "norm" gode kjørere innen jibbing, freeride sommeren 2005. Kommer til Stryn og Folgefonna i løpet av sommeren. Trenger også noen over "norm" gode MTB ridere, kommer til å være en del i Åre, Sverige. Ta kontakt med undertegnede hvis dere skal på ski/ sykkel og evt avtal tid for foto sessions. Det vil ikke ligge noe fortjeneste i dette, men kanskje heder og ære....:=) Mvh URL:ronnytronstad.com E-mail:ronnytronstad@ktv.no +47 41205757 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Fotoshots
Tillbaka
Topp