Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Fotskada?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="The_Snarf" data-source="post: 951759"><p>Hej freeride.</p><p>Idag när jag hoppade matta och värmde upp så ramlade jag på en 540 Octo. (Rätt så pinsamt.) Jag landade med högra foten snett. När jag klev av mattan gick det fint, Men sen när jag gick ca 10m så började det göra ont som satfläsk. Det gör ont när jag vrider på foten och det känns som något är ur led/Stukat. Det vore rätt så schyst om någon kan komma med några tips om vad jag ska göra!</p><p>Mvh en skadad snarf</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Snarf, post: 951759"] Hej freeride. Idag när jag hoppade matta och värmde upp så ramlade jag på en 540 Octo. (Rätt så pinsamt.) Jag landade med högra foten snett. När jag klev av mattan gick det fint, Men sen när jag gick ca 10m så började det göra ont som satfläsk. Det gör ont när jag vrider på foten och det känns som något är ur led/Stukat. Det vore rätt så schyst om någon kan komma med några tips om vad jag ska göra! Mvh en skadad snarf [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Fotskada?
Tillbaka
Topp