Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
fråga ang. backcountrys kreditskortverifikation
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jag-ska-bli-en-skibum" data-source="post: 402775" data-attributes="member: 42104"><p>La en order från backcountry.com i lördags, 5/1-08. När de verifierar kreditkortet/bankkortet så drar de en liten summa från kortet, som sedan förs tillbaka när man berättat det exakta beloppet som drogs. Kollad mitt saldo i lördags, i söndags, samt idag och ingen liten summa på ungefär en 3 dollar hade dragits. Tog och kontaktade dem och de drog denna summa igen, samma sak denna gång, inget drogs från kontot.</p><p></p><p>Det jag undrar är era erfarenheter av denna verifikation av kortet när man beställer från backcountry.com, samt hur lång tid det tog innan denna summa drogs från kontot?</p><p></p><p>Edit: Det löste sig den andra gången de drog beloppet. Tog några timmar innan det visade sig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jag-ska-bli-en-skibum, post: 402775, member: 42104"] La en order från backcountry.com i lördags, 5/1-08. När de verifierar kreditkortet/bankkortet så drar de en liten summa från kortet, som sedan förs tillbaka när man berättat det exakta beloppet som drogs. Kollad mitt saldo i lördags, i söndags, samt idag och ingen liten summa på ungefär en 3 dollar hade dragits. Tog och kontaktade dem och de drog denna summa igen, samma sak denna gång, inget drogs från kontot. Det jag undrar är era erfarenheter av denna verifikation av kortet när man beställer från backcountry.com, samt hur lång tid det tog innan denna summa drogs från kontot? Edit: Det löste sig den andra gången de drog beloppet. Tog några timmar innan det visade sig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
fråga ang. backcountrys kreditskortverifikation
Tillbaka
Topp