Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fråga ang Coreupt
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Broddan" data-source="post: 905175" data-attributes="member: 80568"><p>Det jag menade med att Katana ligger mitt emellan Gotama och Shiro var endast storleksmässigt sett i midja. Inte egenskapsmässigt där det är stor skillnad.</p><p>Även om alla skidorna hos Völkl har full rocker från Gotama och uppåt så skiljer det rätt mycket på de olika modellerna. Katana liknar ju mera Mantra precis som du säger, mer utav en charger skidan och med dubbla titaniumlager. Gotaman liknar uppbyggnadsmässigt Kuron mycket. Shiro är ju ny för året och jag tror att den ska likna Gotama och Kuro men jag är inte helt säker då jag ännu inte sett den irl.</p><p>Vad kommer du att använda skidan till? Ska du bc jibba med den och landa switch o.s.v. eller är det mer traditionell åkning?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Broddan, post: 905175, member: 80568"] Det jag menade med att Katana ligger mitt emellan Gotama och Shiro var endast storleksmässigt sett i midja. Inte egenskapsmässigt där det är stor skillnad. Även om alla skidorna hos Völkl har full rocker från Gotama och uppåt så skiljer det rätt mycket på de olika modellerna. Katana liknar ju mera Mantra precis som du säger, mer utav en charger skidan och med dubbla titaniumlager. Gotaman liknar uppbyggnadsmässigt Kuron mycket. Shiro är ju ny för året och jag tror att den ska likna Gotama och Kuro men jag är inte helt säker då jag ännu inte sett den irl. Vad kommer du att använda skidan till? Ska du bc jibba med den och landa switch o.s.v. eller är det mer traditionell åkning? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fråga ang Coreupt
Tillbaka
Topp