Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
fråga ang drake bindnig (matrix) samt northwave boots.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Crispet" data-source="post: 87489"><p>Jag har kört en hel säsong med Limited, som är samma bindning som matrixen förutom ett par inställningsskruvar som ändå inte funkade så bra. I min mening är basplattan på bindningen aldeles för mjuk. Jag kör inte så mycket park, men när jag nån av de få dagarna tog mig dit så pajade jag den runda basplattan och slet loss hela skiten från skruvarna... Det var för mjuk och otålig plast helt enkelt. Och då hoppar jag inte så där jävla tokaggresivt. Sen var det ett helvete att hitta en ny platta i St. Anton. Fick ta mig till grannbyn. Men om du mest ska köra puder så är det en go bindning. Som nån sa tidigare så finns det lite för många skruvar som har en benägenhet att lossa sig vid helt fel tillfälle.</p><p>Förresten körde jag Kevin Jones dojjerna samtidigt och dom passade som handen i handsken! Dessuton var dom grymt sköna och hött utan problem hela säsongen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Crispet, post: 87489"] Jag har kört en hel säsong med Limited, som är samma bindning som matrixen förutom ett par inställningsskruvar som ändå inte funkade så bra. I min mening är basplattan på bindningen aldeles för mjuk. Jag kör inte så mycket park, men när jag nån av de få dagarna tog mig dit så pajade jag den runda basplattan och slet loss hela skiten från skruvarna... Det var för mjuk och otålig plast helt enkelt. Och då hoppar jag inte så där jävla tokaggresivt. Sen var det ett helvete att hitta en ny platta i St. Anton. Fick ta mig till grannbyn. Men om du mest ska köra puder så är det en go bindning. Som nån sa tidigare så finns det lite för många skruvar som har en benägenhet att lossa sig vid helt fel tillfälle. Förresten körde jag Kevin Jones dojjerna samtidigt och dom passade som handen i handsken! Dessuton var dom grymt sköna och hött utan problem hela säsongen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
fråga ang drake bindnig (matrix) samt northwave boots.
Tillbaka
Topp