Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fråga ang. pjäxor.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bjornsva" data-source="post: 265147" data-attributes="member: 71319"><p>Det är nu några år sedan jag senast åkte snowboard men när brorsan köpte ett par Rossignol Scratch Sprayer BC i förra veckan blev jag sjukt sugen på att åka lite utför igen, men tänkte testa på skidor istället och har några frågor på det.</p><p></p><p>Det ingår bindning med skidorna i form av Rossignol Axium Scratch 110 så det är pjäxor som måste inhandlas härnäst och jag skulle vilja ha lite tips på vad som finns i prisklassen upp till 2000:-? Kommer åka väldigt allround, från pist till park så pjäxan måste fungera till detta.</p><p>Något speciellt man ska tänka på innan köp?</p><p></p><p>Är det Intersport / Team Sportia / Stadium som gäller för pjäxor i dessa prisklasser eller vart annars kan man vända sig?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bjornsva, post: 265147, member: 71319"] Det är nu några år sedan jag senast åkte snowboard men när brorsan köpte ett par Rossignol Scratch Sprayer BC i förra veckan blev jag sjukt sugen på att åka lite utför igen, men tänkte testa på skidor istället och har några frågor på det. Det ingår bindning med skidorna i form av Rossignol Axium Scratch 110 så det är pjäxor som måste inhandlas härnäst och jag skulle vilja ha lite tips på vad som finns i prisklassen upp till 2000:-? Kommer åka väldigt allround, från pist till park så pjäxan måste fungera till detta. Något speciellt man ska tänka på innan köp? Är det Intersport / Team Sportia / Stadium som gäller för pjäxor i dessa prisklasser eller vart annars kan man vända sig? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fråga ang. pjäxor.
Tillbaka
Topp