Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fråga ang. pjäxor.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bjornsva" data-source="post: 265691" data-attributes="member: 71319"><p>Var förbi Intersport idag och testade tre par pjäxor i prisklassen 2000-2400:-</p><p>Det är ju rusktigt svårt att känna skillnad pjäxor emellan inne i en butik, egentligen hade man väl behövat prova alla tre i en backe, men, men.</p><p></p><p>Iaf, jag testade Salomon 1080 Foil först och tyckte om den. Den satt skönt och är grymt snygg. 2400:-</p><p>Han i affären rekommenderade Atomic B 5.2, en pjäxa för 2300:- med värmesula som man kunde koppla till ett batteri och fästa på utsidan av pjäxan. Den här pjäxan satt också bra och är ganska clean till utseendet, utan massa plotter.</p><p>Tredje pjäxan var Nordica GTS X4 för 2000:-. I butiken kändes den som de två övriga men jag tyckte minst om utseendet på denna så därför hamnar den på trejde plats.</p><p></p><p>Det var väl ungefär vad som fanns i prisklassen jag tänker mig. Jag tror Atomic och Salomon var nedsatta endel.</p><p></p><p>Gör jag ett bra val genom att välja någon av dessa pjäxor eller finns det andra på typ Team Sportia som är bättre i samma prisklass?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bjornsva, post: 265691, member: 71319"] Var förbi Intersport idag och testade tre par pjäxor i prisklassen 2000-2400:- Det är ju rusktigt svårt att känna skillnad pjäxor emellan inne i en butik, egentligen hade man väl behövat prova alla tre i en backe, men, men. Iaf, jag testade Salomon 1080 Foil först och tyckte om den. Den satt skönt och är grymt snygg. 2400:- Han i affären rekommenderade Atomic B 5.2, en pjäxa för 2300:- med värmesula som man kunde koppla till ett batteri och fästa på utsidan av pjäxan. Den här pjäxan satt också bra och är ganska clean till utseendet, utan massa plotter. Tredje pjäxan var Nordica GTS X4 för 2000:-. I butiken kändes den som de två övriga men jag tyckte minst om utseendet på denna så därför hamnar den på trejde plats. Det var väl ungefär vad som fanns i prisklassen jag tänker mig. Jag tror Atomic och Salomon var nedsatta endel. Gör jag ett bra val genom att välja någon av dessa pjäxor eller finns det andra på typ Team Sportia som är bättre i samma prisklass? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fråga ang. pjäxor.
Tillbaka
Topp