Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Fråga ang storlek på boots / vanliga skor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kodiak" data-source="post: 609099" data-attributes="member: 69200"><p>en riktlinje för längden på skon är att om du står rakt upp, (raka knän) så ska du "snudda" den främre väggen i skon. sen när du står i åkställning så åker foten tillbaka lite, och nuddar då inte längre. vad gäller bredden/omkretsen eller vad man nu ska kalla det så tycker jag personligen att skon ska sitta åt (inte klämma), och jag kan lyfta min häl max 5mm.</p><p>och självklart formar sig innerskon sig så att de känns som de blir lite större</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kodiak, post: 609099, member: 69200"] en riktlinje för längden på skon är att om du står rakt upp, (raka knän) så ska du "snudda" den främre väggen i skon. sen när du står i åkställning så åker foten tillbaka lite, och nuddar då inte längre. vad gäller bredden/omkretsen eller vad man nu ska kalla det så tycker jag personligen att skon ska sitta åt (inte klämma), och jag kan lyfta min häl max 5mm. och självklart formar sig innerskon sig så att de känns som de blir lite större [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Fråga ang storlek på boots / vanliga skor?
Tillbaka
Topp