Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Fråga ang storlek på boots / vanliga skor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sCaz" data-source="post: 609142" data-attributes="member: 92637"><p>Som referens kan jag väl lämna lite info efter att jag varit ut i hallen. Jag har samma storlek rakt igenom och kör med gjuten innersula i bootsen.</p><p></p><p>Jag har ett par strl 42 adidas joggingdojor som sitter tight. </p><p>Jag har 42.5 i mina sneakers jag använder varje dag.</p><p>Jag har 42,5 i mina adidas allväderskängor.</p><p>Jag har 42.5 i mina 32 Lashed snowboarddojjor.</p><p></p><p>I mina lashed så snuddar stortån fronten lite lätt om jag "gräver" med tån men absolut inte så det är motstånd. I övrigt för lashed så snörar jag åt dom som vanliga allväderskängor över foten, drar åt lite extra runt vristen där snörena sitter vid remmarna som går ner mot fotknölarna och sedan inte speciellt hårt runt vaden. Jag drar, innan jag far ner, åt bidningarna som svin och sen spänner jag lös i liften. Jag har inget hällyft iallafall.</p><p></p><p>Intressant nog så står det US size 9 på sneakerserna(?) och size 9.5 på 32 lashed. Står dock made in China i vanliga skorna så jag vet inte säkert exakt vad som stämmer där.</p><p></p><p>Mvh</p><p>Peter</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sCaz, post: 609142, member: 92637"] Som referens kan jag väl lämna lite info efter att jag varit ut i hallen. Jag har samma storlek rakt igenom och kör med gjuten innersula i bootsen. Jag har ett par strl 42 adidas joggingdojor som sitter tight. Jag har 42.5 i mina sneakers jag använder varje dag. Jag har 42,5 i mina adidas allväderskängor. Jag har 42.5 i mina 32 Lashed snowboarddojjor. I mina lashed så snuddar stortån fronten lite lätt om jag "gräver" med tån men absolut inte så det är motstånd. I övrigt för lashed så snörar jag åt dom som vanliga allväderskängor över foten, drar åt lite extra runt vristen där snörena sitter vid remmarna som går ner mot fotknölarna och sedan inte speciellt hårt runt vaden. Jag drar, innan jag far ner, åt bidningarna som svin och sen spänner jag lös i liften. Jag har inget hällyft iallafall. Intressant nog så står det US size 9 på sneakerserna(?) och size 9.5 på 32 lashed. Står dock made in China i vanliga skorna så jag vet inte säkert exakt vad som stämmer där. Mvh Peter [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Fråga ang storlek på boots / vanliga skor?
Tillbaka
Topp