Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Fråga angående köp från Sport-Conrad
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Arcane" data-source="post: 144477" data-attributes="member: 48478"><p>Okej, nu är jag på det klara med hur det fungerar. Dock har jag ytterligare en fråga. Jag har inte tänkt köpa några bindningar där utan istället köpa ett par Look PX12 eftersom jag inte hört särskillt fina ord om Marker, rent generellt. Hur funkar det då, bör jag säga att de inte ska borra (om de nu gör det) och istället fixa det själv (dvs. gå till en kunnig person som gör det åt mig) när jag fått alla grejor?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Arcane, post: 144477, member: 48478"] Okej, nu är jag på det klara med hur det fungerar. Dock har jag ytterligare en fråga. Jag har inte tänkt köpa några bindningar där utan istället köpa ett par Look PX12 eftersom jag inte hört särskillt fina ord om Marker, rent generellt. Hur funkar det då, bör jag säga att de inte ska borra (om de nu gör det) och istället fixa det själv (dvs. gå till en kunnig person som gör det åt mig) när jag fått alla grejor? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Fråga angående köp från Sport-Conrad
Tillbaka
Topp