Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Fråga angående packning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bizz" data-source="post: 533176" data-attributes="member: 32937"><p>Det där med Sverige - London var lite lustigt när jag åkte. Först så verkade det som att jag skulle behöva betala SAS extra, men sen ändrade sig kvinnan vid incheckningen och jag slapp betala. Fick intrycket av att hon var ny och inte riktigt visste vad som gällde, men jag kan inte vara säker. Det är väl i princip standard i alla fall att det är flygbolaget man bokar med som bestämmer baggageregler sen får flygbolagen som hjälper till (SAS) anpassa sig till deras regler.</p><p> Du får lägga ut för hyran själv och sen skicka in kvittona till Air Canada. Kommer dom bort så hör av dig till customer relations eller något liknande. Finns säkert mailadress på deras hemsida.</p><p> Det tror det tog 4-5 dagar innan jag fick mina skidor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bizz, post: 533176, member: 32937"] Det där med Sverige - London var lite lustigt när jag åkte. Först så verkade det som att jag skulle behöva betala SAS extra, men sen ändrade sig kvinnan vid incheckningen och jag slapp betala. Fick intrycket av att hon var ny och inte riktigt visste vad som gällde, men jag kan inte vara säker. Det är väl i princip standard i alla fall att det är flygbolaget man bokar med som bestämmer baggageregler sen får flygbolagen som hjälper till (SAS) anpassa sig till deras regler. Du får lägga ut för hyran själv och sen skicka in kvittona till Air Canada. Kommer dom bort så hör av dig till customer relations eller något liknande. Finns säkert mailadress på deras hemsida. Det tror det tog 4-5 dagar innan jag fick mina skidor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Fråga angående packning
Tillbaka
Topp