Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Fråga angående pjäxa Nordica N7.2
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="tobbe65" data-source="post: 148749" data-attributes="member: 59644"><p>Hej. Jag har provat lite olika pjäxor och hittat ett par som känns bra! Nu undrar jag lite om denna pjäxan. Den är mörkblå och svart och det står Nordica N7.2 på den. Vad är det för typ av pjäxa, Nypris, Årsmodell etc. ? Någon som har erfarenheter av denna? </p><p>Har sökt info utan att hitta någon. Beror väl på att den åtminstone är ett par år gammal.</p><p>Tacksam för hjälp</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tobbe65, post: 148749, member: 59644"] Hej. Jag har provat lite olika pjäxor och hittat ett par som känns bra! Nu undrar jag lite om denna pjäxan. Den är mörkblå och svart och det står Nordica N7.2 på den. Vad är det för typ av pjäxa, Nypris, Årsmodell etc. ? Någon som har erfarenheter av denna? Har sökt info utan att hitta någon. Beror väl på att den åtminstone är ett par år gammal. Tacksam för hjälp [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Fråga angående pjäxa Nordica N7.2
Tillbaka
Topp