Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Fråga gällande beställning från utländsk sida.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Andreas89" data-source="post: 152824" data-attributes="member: 61483"><p>Tja ! jag har nyligen köpt bräda + skor, och är i behov av bindningar. Burton rekommenderar 99.9999% av de jag har frågat...och nu till frågan...jag har kollat in sidan sidewayspeople.com, och hittat burton bindningar till grymma priser ! </p><p>Jag har sett att flera här på freeride har beställt grejer därifrån...och nu undrar jag hur mycket blir utläggen. För jag är VÄLDIGT säker på att de på sidewayspeople inte bjuder på frakt kostnaden osv...så , hur mkt brukar det handla om ? Jag ska alltså beställa ett par bindningar, burton mission eller burton cartel, så det är inte speciellt tunga grejer jag beställer....Tack för alla svar</p><p></p><p>/Många pussar den tröge</p><p></p><p>Ps brädan är av märket Salomon Prospect LTD och skorna är Salomon f24, om det är nödvändigt att veta när man väljer bindningar:P</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Andreas89, post: 152824, member: 61483"] Tja ! jag har nyligen köpt bräda + skor, och är i behov av bindningar. Burton rekommenderar 99.9999% av de jag har frågat...och nu till frågan...jag har kollat in sidan sidewayspeople.com, och hittat burton bindningar till grymma priser ! Jag har sett att flera här på freeride har beställt grejer därifrån...och nu undrar jag hur mycket blir utläggen. För jag är VÄLDIGT säker på att de på sidewayspeople inte bjuder på frakt kostnaden osv...så , hur mkt brukar det handla om ? Jag ska alltså beställa ett par bindningar, burton mission eller burton cartel, så det är inte speciellt tunga grejer jag beställer....Tack för alla svar /Många pussar den tröge Ps brädan är av märket Salomon Prospect LTD och skorna är Salomon f24, om det är nödvändigt att veta när man väljer bindningar:P [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Fråga gällande beställning från utländsk sida.
Tillbaka
Topp