Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Fråga inget, för då vet du inget!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sparksykkel" data-source="post: 1047427"><p>Din attityd är lika oskön som ditt användarnamn, förväntade mig precis lika lite konstruktivitet som jag fick från din sida men det var ju roligt att du lyckades träffa så många tangenter på skrivbordet och nästan få ihop ett svar, gratulerar.. synd bara att det var helt hopplöst (läs; keff) eller (töntigt) alt. (oball)! </p><p></p><p>Tack och lov fanns det några andra ambassadörer som gjorde vad ett forum är till för! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sparksykkel, post: 1047427"] Din attityd är lika oskön som ditt användarnamn, förväntade mig precis lika lite konstruktivitet som jag fick från din sida men det var ju roligt att du lyckades träffa så många tangenter på skrivbordet och nästan få ihop ett svar, gratulerar.. synd bara att det var helt hopplöst (läs; keff) eller (töntigt) alt. (oball)! Tack och lov fanns det några andra ambassadörer som gjorde vad ett forum är till för! :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Fråga inget, för då vet du inget!
Tillbaka
Topp