Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Fråga inget, för då vet du inget!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="havreboll" data-source="post: 1047432" data-attributes="member: 60010"><p>Bootfittas svar må vara dryga ibland men är dock ofta korrekta och så även i detta fall. Om du skall köpa utan att ha möjlighet att testa (dummaste idén någonsin!) så är nog 26,5 rätt storlek om du skall tura och 25,5 rätt ifall du inte skall tura. </p><p></p><p>Så fråga dig själv, vad är du ute efter. </p><p></p><p>1. Ett drygt men korrekt svar som leder till ett lyckat pjäxköp som gör att du slipper spendera antingen flera tusen kronor på att få dem korrigerade alternativt skriva 15 trådar på freeride.se för att försöka förstå varför du får kramp/domningar osv.</p><p></p><p>2. Ett trevligt men felaktigt svar som leder till ett misslyckat pjäxköp som gör att du måste spendera antingen flera tusen kronor på att få dem korrigerade alternativt skriva 15 trådar på freeride.se för att försöka förstå varför du får kramp/domningar osv.</p><p></p><p>Om du väljer alternativ 1 så är bootfittas svar ett väldigt bra och konstruktivt svar. Om du väljer två så är boofittas svar väldigt drygt och dåligt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="havreboll, post: 1047432, member: 60010"] Bootfittas svar må vara dryga ibland men är dock ofta korrekta och så även i detta fall. Om du skall köpa utan att ha möjlighet att testa (dummaste idén någonsin!) så är nog 26,5 rätt storlek om du skall tura och 25,5 rätt ifall du inte skall tura. Så fråga dig själv, vad är du ute efter. 1. Ett drygt men korrekt svar som leder till ett lyckat pjäxköp som gör att du slipper spendera antingen flera tusen kronor på att få dem korrigerade alternativt skriva 15 trådar på freeride.se för att försöka förstå varför du får kramp/domningar osv. 2. Ett trevligt men felaktigt svar som leder till ett misslyckat pjäxköp som gör att du måste spendera antingen flera tusen kronor på att få dem korrigerade alternativt skriva 15 trådar på freeride.se för att försöka förstå varför du får kramp/domningar osv. Om du väljer alternativ 1 så är bootfittas svar ett väldigt bra och konstruktivt svar. Om du väljer två så är boofittas svar väldigt drygt och dåligt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Fråga inget, för då vet du inget!
Tillbaka
Topp