Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Fråga inget, för då vet du inget!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Piglet55" data-source="post: 1047436" data-attributes="member: 35223"><p>Nu är du ju bara löjlig. Både ändra rubrik och första inlägg bara för att du blir putt på ett svar. </p><p></p><p>Dessutom tycker jag inte att Bootfittas svar var allt för dryga heller baserat på hur den ursprungliga frågan var ställd och de efterfrågor som kom. </p><p></p><p>Det var snarare du tycker jag som börjar med en dryg stämning i tråden med din "öppna ögonen och *trumvirvel* läs texten!" </p><p></p><p>Som vanligt brukar skit in, skit ut även gälla för forumfrågor. Kommer det någon och ställer en riktigt bra och väl underbyggd fråga så får man seriösa och bra svar. </p><p></p><p>Ställer man en dålig fråga, får man svar därefter. </p><p></p><p>I detta fallet så förstår jag inte varför de 2 olika pjäxornas BSL skulle ha något med saken att göra. Därav känns inte Bootfittas första svar allt för tokigt. Men visst antingen kan man ju ta det med glimten i ögat eller så kan man ju bli förbannad och reta upp sig på det. Ditt val.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Piglet55, post: 1047436, member: 35223"] Nu är du ju bara löjlig. Både ändra rubrik och första inlägg bara för att du blir putt på ett svar. Dessutom tycker jag inte att Bootfittas svar var allt för dryga heller baserat på hur den ursprungliga frågan var ställd och de efterfrågor som kom. Det var snarare du tycker jag som börjar med en dryg stämning i tråden med din "öppna ögonen och *trumvirvel* läs texten!" Som vanligt brukar skit in, skit ut även gälla för forumfrågor. Kommer det någon och ställer en riktigt bra och väl underbyggd fråga så får man seriösa och bra svar. Ställer man en dålig fråga, får man svar därefter. I detta fallet så förstår jag inte varför de 2 olika pjäxornas BSL skulle ha något med saken att göra. Därav känns inte Bootfittas första svar allt för tokigt. Men visst antingen kan man ju ta det med glimten i ögat eller så kan man ju bli förbannad och reta upp sig på det. Ditt val. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Fråga inget, för då vet du inget!
Tillbaka
Topp