Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Fråga om fel vid snowboardanvändning och skyddsutrustning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sailortrash" data-source="post: 1099362" data-attributes="member: 115785"><p>Handledskydd och crashpants är klart att rekommendera. Jag kör även med mjuka knäskydd, men det är för att jag ofta åker ur när jag försöker carva...</p><p></p><p>Svanskotan är lila känslig som handlederna, känner många som knäckt till den..</p><p></p><p>Jag tror som combatspenat att du har brädan för platt och får kanthugg. Kanske är det svårare att hitta kanten på din nya bräda ven vet, men det har nog inte att göra med utrustningen</p><p></p><p>Böj mer på knäna (med rak rygg) åk aldrig ”rakt” ner. Åk mer tvärs över backen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sailortrash, post: 1099362, member: 115785"] Handledskydd och crashpants är klart att rekommendera. Jag kör även med mjuka knäskydd, men det är för att jag ofta åker ur när jag försöker carva... Svanskotan är lila känslig som handlederna, känner många som knäckt till den.. Jag tror som combatspenat att du har brädan för platt och får kanthugg. Kanske är det svårare att hitta kanten på din nya bräda ven vet, men det har nog inte att göra med utrustningen Böj mer på knäna (med rak rygg) åk aldrig ”rakt” ner. Åk mer tvärs över backen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Fråga om fel vid snowboardanvändning och skyddsutrustning
Tillbaka
Topp