Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Fråga om hyrskidor (Sälen och Trysil)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="axelsson" data-source="post: 129764" data-attributes="member: 44557"><p>Tjenare!</p><p>Jag har själv jobbat med skiduthyrning i Lindvallen, för Skistars räkning säsongen 03/04. Då fanns det inga B2:or el. liknande skidor, de närmaste man kom lite mer allround var 1080. </p><p>Det finns alltså mest pistskidor i olika kategorier, offpisten i Sälen/Trysil är ju inte så jättebra direkt.</p><p></p><p>Hur det ligger till i år är jag inte säker på, men sannolikheten att de skulle ha Ross B2 är inte särskilt stor. Du kan ju alltid ringa och fråga själv, nummer finns på hemsidan (skistar.com)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="axelsson, post: 129764, member: 44557"] Tjenare! Jag har själv jobbat med skiduthyrning i Lindvallen, för Skistars räkning säsongen 03/04. Då fanns det inga B2:or el. liknande skidor, de närmaste man kom lite mer allround var 1080. Det finns alltså mest pistskidor i olika kategorier, offpisten i Sälen/Trysil är ju inte så jättebra direkt. Hur det ligger till i år är jag inte säker på, men sannolikheten att de skulle ha Ross B2 är inte särskilt stor. Du kan ju alltid ringa och fråga själv, nummer finns på hemsidan (skistar.com) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Fråga om hyrskidor (Sälen och Trysil)
Tillbaka
Topp