Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Fråga om ny bräda
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="goz77" data-source="post: 143857"><p>Hej Snowboardexperter,</p><p></p><p>Jag funderar på att köpa min första bräda. Har hyrt tidigare och fått allt mellan 150 och 160 cm med div. märken.</p><p>Jag åker medelbra, mest i pist och offpist, hoppar o trixar lite grann, har hållt mig borta från pipen.</p><p></p><p>Jag har fått ett erbjudande att köpa en Burton Motion (156 cm) med Burton Custom bindning som jag funderar på.</p><p>Eftersom jag bara åker 2 veckor om året så behöver det inte vara den ultimata brädan för mig men jag vill ju ändå den ska funka de veckorna.</p><p></p><p>Jag är 177 lång, väger 82 kg.</p><p></p><p>Vad tror ni, kan jag använda den brädan eller borde jag försöka hitta en längre?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="goz77, post: 143857"] Hej Snowboardexperter, Jag funderar på att köpa min första bräda. Har hyrt tidigare och fått allt mellan 150 och 160 cm med div. märken. Jag åker medelbra, mest i pist och offpist, hoppar o trixar lite grann, har hållt mig borta från pipen. Jag har fått ett erbjudande att köpa en Burton Motion (156 cm) med Burton Custom bindning som jag funderar på. Eftersom jag bara åker 2 veckor om året så behöver det inte vara den ultimata brädan för mig men jag vill ju ändå den ska funka de veckorna. Jag är 177 lång, väger 82 kg. Vad tror ni, kan jag använda den brädan eller borde jag försöka hitta en längre? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Fråga om ny bräda
Tillbaka
Topp