Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Fråga om ny bräda
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pinn" data-source="post: 143858" data-attributes="member: 44213"><p>....</p><p></p><p></p><p>*suck*</p><p></p><p>jag antar då att dina fötter är precis lagom stora för den bredden på brädan eftersom du utelämnar den informationen.. jag tror också att din stance-bredd samt dina vinklar är så passande att bredden på brädan är bra..</p><p></p><p></p><p>så...</p><p></p><p></p><p>177, 82 kg.. en burton motion är MJUK för dig om du skall ta en 156.a (om den e bred nog)</p><p></p><p>MEN... en Motion med Custombindningar är bra till dig att leka och ha roligt med de två veckorna som du åker.. en ultimat skulle kanske vara 158/159 .. mellanhårt flex och ett par missionbindningar,.. (pga din vikt).. men annars funkar custombindningar bra..</p><p></p><p>(hoppas att bindningarna är i rätt storlek till dina skor ..ex. har du 43 skall du ha medium i burtonbindningar, har du 44 skall du ha large)</p><p></p><p></p><p>/Pinn</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>asså.. summan av kardemumman är ... köp den om den inte e för smal och/eller för dyr..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pinn, post: 143858, member: 44213"] .... *suck* jag antar då att dina fötter är precis lagom stora för den bredden på brädan eftersom du utelämnar den informationen.. jag tror också att din stance-bredd samt dina vinklar är så passande att bredden på brädan är bra.. så... 177, 82 kg.. en burton motion är MJUK för dig om du skall ta en 156.a (om den e bred nog) MEN... en Motion med Custombindningar är bra till dig att leka och ha roligt med de två veckorna som du åker.. en ultimat skulle kanske vara 158/159 .. mellanhårt flex och ett par missionbindningar,.. (pga din vikt).. men annars funkar custombindningar bra.. (hoppas att bindningarna är i rätt storlek till dina skor ..ex. har du 43 skall du ha medium i burtonbindningar, har du 44 skall du ha large) /Pinn asså.. summan av kardemumman är ... köp den om den inte e för smal och/eller för dyr.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Fråga om ny bräda
Tillbaka
Topp