Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Fråga om ny bräda
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Xavier" data-source="post: 1039261" data-attributes="member: 64225"><p>Om du som beskriver inte är jätteduktig så är min spontana tanke att en bräda med minimumvikt 73 kilo är lite gränsfall om du klockar in på 75, den kan, men behöver inte bli, lite tungrodd.</p><p></p><p>Allmountain för mig är en lätt direktionell bräda alternativt en twinbräda med någon smart rocker-konstruktion.</p><p></p><p>Maniacen såg ju annars på pappret ut som ett bra alternativ.</p><p></p><p>Andra spontana förslag (de flesta dyra och svåra att få tag i) Never Summer SL (lite för mjuk för mig men kanske lagom för dig?) Legacy är Wide-versionen. Libtech TRS (mer åt twin-hållet).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Xavier, post: 1039261, member: 64225"] Om du som beskriver inte är jätteduktig så är min spontana tanke att en bräda med minimumvikt 73 kilo är lite gränsfall om du klockar in på 75, den kan, men behöver inte bli, lite tungrodd. Allmountain för mig är en lätt direktionell bräda alternativt en twinbräda med någon smart rocker-konstruktion. Maniacen såg ju annars på pappret ut som ett bra alternativ. Andra spontana förslag (de flesta dyra och svåra att få tag i) Never Summer SL (lite för mjuk för mig men kanske lagom för dig?) Legacy är Wide-versionen. Libtech TRS (mer åt twin-hållet). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Fråga om ny bräda
Tillbaka
Topp