Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Fråga om snowboard boots (32 lashed)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DingoD" data-source="post: 944571" data-attributes="member: 132533"><p>Ah, sitter meed bootsen på nu. Nu när jag sitter still vid datorn gör de då inge ont iaf. Däremot om jag står upp och går så blir de tryck mot stortån. </p><p></p><p>Så frågan är om jag vågar hoppas att dessa ska töja ut sig lite eller skicka tillbax och beställa 9.5US från nån utländsk sida. Är väl bättre om dom är lite för stora än för små iaf...</p><p> </p><p>Ska nämnligen till thailand på fredag morgon så..</p><p></p><p>Svårt val!</p><p></p><p>EDIT: Eller ja nu har jag settat med bootsen på sen inlägget och nu sover typ föttern typ</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DingoD, post: 944571, member: 132533"] Ah, sitter meed bootsen på nu. Nu när jag sitter still vid datorn gör de då inge ont iaf. Däremot om jag står upp och går så blir de tryck mot stortån. Så frågan är om jag vågar hoppas att dessa ska töja ut sig lite eller skicka tillbax och beställa 9.5US från nån utländsk sida. Är väl bättre om dom är lite för stora än för små iaf... Ska nämnligen till thailand på fredag morgon så.. Svårt val! EDIT: Eller ja nu har jag settat med bootsen på sen inlägget och nu sover typ föttern typ [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Fråga om snowboard boots (32 lashed)
Tillbaka
Topp