Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
FRÅGA TILL ALLA SKIDÅKARE
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="vegede" data-source="post: 1275556" data-attributes="member: 185473"><p>Är helt och hållet med på att det absolut mest optimala är att gå till en bootfitter men problemet är att det finns inget duktig sådan i mitt område. Varje ställe du går till mäter de endast längd och bredd. Även hänt flertalet gånger att de mätt fel. Ingen vet vad ett insteg är. Eller om pjäxan är låg, mellan eller hög volym. Jag har mellan volym och de jag talat med irl och online har sagt att S Pro borde göra jobbet. Vill dock testa 25,5 istället för 26,5 och alternativt göra lite jobb på de. Vad tror du om det? Har du någon rekomendation på en pjäxa med högt insteg och mellan volym passform?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="vegede, post: 1275556, member: 185473"] Är helt och hållet med på att det absolut mest optimala är att gå till en bootfitter men problemet är att det finns inget duktig sådan i mitt område. Varje ställe du går till mäter de endast längd och bredd. Även hänt flertalet gånger att de mätt fel. Ingen vet vad ett insteg är. Eller om pjäxan är låg, mellan eller hög volym. Jag har mellan volym och de jag talat med irl och online har sagt att S Pro borde göra jobbet. Vill dock testa 25,5 istället för 26,5 och alternativt göra lite jobb på de. Vad tror du om det? Har du någon rekomendation på en pjäxa med högt insteg och mellan volym passform? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
FRÅGA TILL ALLA SKIDÅKARE
Tillbaka
Topp