Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Fråga till de som jobbat i Sälen!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MackanW" data-source="post: 50239" data-attributes="member: 28948"><p>Boende i Tandådalen/Hundfjället vs. Lindvallen.</p><p></p><p>Tandådalen har kollektivboende bland annat direkt bakom Preem macken mittemot tandådalen. Stugorna heter Fäbod 1 och Fäbod 2 och det är kollektivboende á 6-15 pers/stuga.</p><p>du delar rum med en person och har ca 60cm mellan sängarna</p><p>så var glad om du delar rum med en som inte väcker döda på natten. Gemensamt kök, wc och allrum.</p><p></p><p>Betyg: Slitet</p><p></p><p>Shop/uthyrning i hundfjället har kollektiv direkt över</p><p>stora shoppen vid hotellet á 10 pers.</p><p></p><p>Något större rum, trapp ner till jobbet direkt</p><p>Betyg: bra</p><p>_____________________________________________________</p><p></p><p>Att det bara är kids som säsongar i Sälen är ju inte</p><p>sant direkt. Jag känner folk som varit världen över</p><p>och ändå tycker de att en säsong i Sälen är skitkul.</p><p></p><p>Det är väl egentligen en smaksak tycker jag och hur fet</p><p>plånkan har blivit under året. Sen för de som inte säsongat tidigare är väl Sälen en riktigt bra start</p><p>i allafall även om åkningen är sämre.</p><p></p><p>Det duger</p><p>tack för mig</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MackanW, post: 50239, member: 28948"] Boende i Tandådalen/Hundfjället vs. Lindvallen. Tandådalen har kollektivboende bland annat direkt bakom Preem macken mittemot tandådalen. Stugorna heter Fäbod 1 och Fäbod 2 och det är kollektivboende á 6-15 pers/stuga. du delar rum med en person och har ca 60cm mellan sängarna så var glad om du delar rum med en som inte väcker döda på natten. Gemensamt kök, wc och allrum. Betyg: Slitet Shop/uthyrning i hundfjället har kollektiv direkt över stora shoppen vid hotellet á 10 pers. Något större rum, trapp ner till jobbet direkt Betyg: bra _____________________________________________________ Att det bara är kids som säsongar i Sälen är ju inte sant direkt. Jag känner folk som varit världen över och ändå tycker de att en säsong i Sälen är skitkul. Det är väl egentligen en smaksak tycker jag och hur fet plånkan har blivit under året. Sen för de som inte säsongat tidigare är väl Sälen en riktigt bra start i allafall även om åkningen är sämre. Det duger tack för mig [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Fråga till de som jobbat i Sälen!
Tillbaka
Topp