Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Fråga till Pinn :D
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Molnet" data-source="post: 140251" data-attributes="member: 46756"><p>Ännu en fråga. Jag hade tänkt mig att efter sex års åkande på en Salomon bräda, jag vet inte vad den heter, men den är 156 lång, ganska styv och mer freeride inriktad, att köpa en Burton UnInc 156. </p><p></p><p>Grejen är den att därifrån jag ska köpa brädan var UnInc 156 helt slut. Jag är 175 cm lång och väger någonstans runt 75 kg. Ska jag satsa på en UnInc 158, eller finns det någon annan burtonbräda som är lik UnInc som är värd att köpa? T.ex. Jeremy Jones? </p><p></p><p>Tack på förhand...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Molnet, post: 140251, member: 46756"] Ännu en fråga. Jag hade tänkt mig att efter sex års åkande på en Salomon bräda, jag vet inte vad den heter, men den är 156 lång, ganska styv och mer freeride inriktad, att köpa en Burton UnInc 156. Grejen är den att därifrån jag ska köpa brädan var UnInc 156 helt slut. Jag är 175 cm lång och väger någonstans runt 75 kg. Ska jag satsa på en UnInc 158, eller finns det någon annan burtonbräda som är lik UnInc som är värd att köpa? T.ex. Jeremy Jones? Tack på förhand... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Fråga till Pinn :D
Tillbaka
Topp