Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Fråga?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="walle69" data-source="post: 163128" data-attributes="member: 63317"><p>Jag måste ställa en basic fråga om montering av bindnig på snowboarden. Jag är nybörjare och har monterat min bindnig själv. Jag vet inte vilken ända som är nos eller tail, eller vad bestämmer det? Min nuvarande bräda är en Warp lonestar men har för avsikt att byta till nästa säsong men känner att jag vill veta var bindningen skall sitta !</p><p></p><p>M.v.h Walle</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="walle69, post: 163128, member: 63317"] Jag måste ställa en basic fråga om montering av bindnig på snowboarden. Jag är nybörjare och har monterat min bindnig själv. Jag vet inte vilken ända som är nos eller tail, eller vad bestämmer det? Min nuvarande bräda är en Warp lonestar men har för avsikt att byta till nästa säsong men känner att jag vill veta var bindningen skall sitta ! M.v.h Walle [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Fråga?
Tillbaka
Topp