Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Frågan alla ställer sig: Hur långa skidor ska man ha? ;)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nylundarens" data-source="post: 1081344" data-attributes="member: 156972"><p>Tja! Skidsäsongen har börjat (här känns det som det är långt kvar) och ny skidor behöver införskaffas. Fråga som många andra ställer sig är vad jag ska ha för längd. </p><p></p><p>Först och främst är jag 172 cm lång och vill ha typ twintips. När det kommer till åkning är jag väl en medelåkare. Jag kör mest pist och gillar att leka runt i parken, ibland kan det bli enklare offpist. </p><p></p><p>Har ni några tips och vad jag ska tänka på? :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nylundarens, post: 1081344, member: 156972"] Tja! Skidsäsongen har börjat (här känns det som det är långt kvar) och ny skidor behöver införskaffas. Fråga som många andra ställer sig är vad jag ska ha för längd. Först och främst är jag 172 cm lång och vill ha typ twintips. När det kommer till åkning är jag väl en medelåkare. Jag kör mest pist och gillar att leka runt i parken, ibland kan det bli enklare offpist. Har ni några tips och vad jag ska tänka på? :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Frågan alla ställer sig: Hur långa skidor ska man ha? ;)
Tillbaka
Topp