Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Frågor ang. Åre.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="IngemarH79" data-source="post: 914175"><p>Ska du åka eller jobba? Jag har jobbat många säsonger i björnen och kan i stort sett allt om åkningen. du ska ta tre liftar för att komma in till kabinbanan och centrala Åre, det kan ta ca en halvtimme. Eller så tar du skidbussen det tar en kvart.</p><p>Skidbusstaballen för säsongen är inte släppt ännu men tidigare år har bussen gått mellan 8.30-2100 Så du kan vara kvar på afterski och ta en krogrunda och även ta dig hem. Det finns ett billigare liftkort där du bara åker i björnen. Det gäller tom. Sadelliften.</p><p></p><p>Jag tycker du ska kolla på alternativet att bo i Duved. De har bättre åkning än björnen och mycket mindre folk än Åre och det går skidbussar även åt det hållet</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="IngemarH79, post: 914175"] Ska du åka eller jobba? Jag har jobbat många säsonger i björnen och kan i stort sett allt om åkningen. du ska ta tre liftar för att komma in till kabinbanan och centrala Åre, det kan ta ca en halvtimme. Eller så tar du skidbussen det tar en kvart. Skidbusstaballen för säsongen är inte släppt ännu men tidigare år har bussen gått mellan 8.30-2100 Så du kan vara kvar på afterski och ta en krogrunda och även ta dig hem. Det finns ett billigare liftkort där du bara åker i björnen. Det gäller tom. Sadelliften. Jag tycker du ska kolla på alternativet att bo i Duved. De har bättre åkning än björnen och mycket mindre folk än Åre och det går skidbussar även åt det hållet [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Frågor ang. Åre.
Tillbaka
Topp