Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Frågor ang stighudar. G3 Alpinist
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="simp1" data-source="post: 1197787" data-attributes="member: 163485"><p>Angående längden tror jag det är ok men jag kan ingenting om stighudar. Men vad jag förstått så är det viktigaste egentligen att de huvudsakligen täcker under pjäxan, det är ju främst där tyngden hamnar när man går. På mina skidor är hudarna något kortare än dina till och med!</p><p>Det dom menar med removable ripstrip är väl bara plasten, det i mitten har inget klister, varför vet jag ej men du ska inte försöka slita bort det! </p><p>G3 har tydliga guider på youtube som jag följde för att skära till och lära mig mer om hudarna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="simp1, post: 1197787, member: 163485"] Angående längden tror jag det är ok men jag kan ingenting om stighudar. Men vad jag förstått så är det viktigaste egentligen att de huvudsakligen täcker under pjäxan, det är ju främst där tyngden hamnar när man går. På mina skidor är hudarna något kortare än dina till och med! Det dom menar med removable ripstrip är väl bara plasten, det i mitten har inget klister, varför vet jag ej men du ska inte försöka slita bort det! G3 har tydliga guider på youtube som jag följde för att skära till och lära mig mer om hudarna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Frågor ang stighudar. G3 Alpinist
Tillbaka
Topp